Follow

esmaspäev, 8. juuni 2009

Uriel (Auriel) אוּרִיאֵל- jumala tuli, jumala valgus...


Aknavitraazh
St. John's Church
Inglismaa


Kutsusin abi ja leidsin Urieli.

Palun Sult,
Armas Uriel,
tarkust ja valgust...
Valgust hirmu ja halluse vastu.
Tarkust otsuste tegemisel.

Aita mind, saada mulle oma rahuinglid,
kõikidesse minu toanurkadesse, hämaratesse ja sumbunud nurgakestesse.
Anna mulle julgust, selgust ja aita mul otsustada.
Aita mul leida tõeline Põhjus...
Aita mul leida tõeline Siht.
Olen eksinud ja vajan Su kätt, valgustamaks lambikest,
toetamaks mu längus õlga ja kindlustamaks mu heitlikku meelt.

Armas Uriel,
Tänan Sind, et oled olnud mu lähedal ka siis kui Sind veel ei tundnud...
Kui ei teadnud Sinu olemasolust ja Sinu Valgusest.

Näita mulle teed, et leiaksin Õige Tee Kodu poole.
Et jätaksin padrikud ja hämarad paigad.
Et kuulaksin Sind ja Loojat ja ei kedagi muud.
Et suudaksin avada oma Südame valgusele, tõelisele Valgusele,
kus süttib Armastus ja sünnivad Armastuseteod.
Aita mul leida enda tõeline Põhjus ja Tõeline Ülesanne.

Armas Uriel.
ole ka siis mu juures, kui eksin,
kui vaatan mööda Sinu tarkadest märkidest,
Sinu abitegudest, Sinu Südamesõnadest.
Aita mul leida tee nende kõigini.

Aita mind , Armas Uriel!


Urieli kohta leidsin selle siin...

Peaingel Uriel (Jumala tuli) lahustab viha ja konfliktid ning asendab need sügava sisemise rahu ja keskmesoleku tundega. On abiks hirmudest võitu saamisel, aitab käia pühendunu teed ning keskenduda üksnes kõrgematele jumalikele väärtustele. Urieli jõud on määratult suur ning tema kutsumine väestav ja ülendav kogemus. See peaingel aitab teha kõrgemaid valikuid ning kooskõlastuda jumaliku tahtega. Kui kulgete oma teel Valgusesse koos peaingel Urieliga, olete vaba murest ja hirmudest, täidetud ja ümbritsetud sügavast rahust ning uue kuldajastu saabumise lootusest. (Valgusesaarelt)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänan tagasiside eest!