Follow

pühapäev, 28. märts 2010

esmaspäev, 8.juuni, 2009

Jõudsin omadega minevikku.
Ja pean paluma sama palvet, sest müra minus on nii tugev, et ei jõua uueni.

Kuid Sa kuuled mind nagunii.
Sest oled mu kõrval, eile, täna homme ja igavesti.
Ja selle eest tänan ma Sind!
Ja kõige muu eest tänan Sind samuti!

Ja palun, ole jätkuvalt mu juures, eile , täna, homme ja igavesti.
Ja hoia, palun, mu käest, kui libastun.
Ja toeta, palun, kui tuigun.
Ja lohuta, palun, kui olen lohutamatu oma pimeduses.
Ja ilmuta, palun, kui olen lootusetu oma pimeduses.

Jaga , palun oma Valgust, hommikul, päeval, õhtul ja ööselgi.
Ja paita mind, palun, kui tunnen end üksi.
Ja emba mind , palun, kui tunnen end hüljatult.
Ja õpeta, palun mind kui olen upsakas.
Ja peata mind, palun, kui olen uljas.

Palun, hoia tulekest, et näeksin Teed.
Eriti siis, kui kõrvalteed tunduvad kirkamad.
Palun, ole mu kõrval.
Ja andesta, palun kui olen Sind unustanud.
Palun, meenuta.

Minu Valgus, Minu Sõber, Minu Südame Valvaja.
Aamen.

2 kommentaari:

  1. Häid lihavõttepühi Sulle ja kena kevadet!

    See siin on väga ilus palve.

    VastaKustuta
  2. Näe,
    jõudsin alles nüüd lugema-vastama.
    Ja soovin Sulle häid nelipühi!

    VastaKustuta

Tänan tagasiside eest!