Follow

laupäev, 10. jaanuar 2009

Head uudised!


Andsin endale uue aasta lubaduse, et ei kuula enam uudiseid, vaid lähtun sellest, mis on mu ümber. Ja avastasin, et see, mis mu ümber, on ilus.
Hommikul enam raadiot lahti ei keeranud, Carla Bruni oli palju positiivsem...

Väsisin lihtsalt ära sellest alatasa negatiivsest infolaviinist:
majanduslangus (no tore ju, lõpeb lõputu raiskamine ja tarbetu kokkuahmimine...),
sõjad emakese Maa rinnal ja tema vastu.
Kõik on nii lõpuni paha ja mäda. Kuid ei ole ju...

Jõulukingitused tegime sel aastal ise, hüljates materjalismihulluse ja jagades hingesoojust.
Ma ei veetnud päevagi suurtes ostukeskustes ja jäin seetõttu puhtaks amerikaniseerunud läägemaitselistest jõululauludest.
See mõjus mulle nii positiivselt (teiste arvates), et pakatasin soovist küpsetada jõuluõhtul vanu häid hapukapsaid ja üllatus,üllatus korraliku käntsaka jõulupraadi.

Täna avastasin, et jõulud (Päikese sünnipäev:)))) on toonud meile kevade, olgu tal siis tilkuv ninaesine ja külmunud varbad, kuid ta on kauaoodatud ja kaunis ...
Olen olnud järjekindel ja tegelenud positiivse treeninguga, õppinud rohkem kallistama, naeratama ja tänama, nii inimesi enda ümber kui ka Päikest, Taevaisa ja Maaema.

Püüan iga päevaga järjest enam tervendada Kalleid, suunates oma soojad ja Valged kiired Armastuses nende poole, olgu nad siis mu ümber või laias maailma.
Tean, et minu süda on alati nendega, keda ma Armastan. Ja see süda on lõpmatu.
Ja mis kõige toredam selle kõige juures, need Kallid, kes on olnud eemal, on hakanud koju tulema:))) Mõte on toonud nad tagasi minu ellu ja mind tagasi nende ellu.

Oleme kõik Loojad... Mõte on mateeria, iga meie mõte loob uue elu energiale, mis on siis vastavalt negatiivne või positiivne. Järelikult, et maailm saaks paremaks ja ilusamaks, tuleb meil ainult ennast natukene rohkem tagant sundida, et unustada negatiivsed mõtted ja suunata positiivsust enda lähikondsetele ja inimestele, keda kohtame tänaval, bussis, poesabas. Kaotada eelarvamused ja põlgus ning õnnistada neid, keda haletsedagi ei tahaks.

Siit tulevad minu head uudised:
Elu on ilus, bensiin läks odavamaks, kohe läheb ka küte.
Selver, mis oli enne kõige kallim pood, on nüüd vaat´et sama odav kui Säästumarket:)))
Ja mis kõige armsam, nagu kevadised sinililled, on eesti lapsed on hakanud tulevikusaarelt meie sekka sündima. Ja millised lapsed veel, indigovärvi tiibadega, kristalses helgis- Uue Maailma Lootus.

Ja nii saadan ma head uudised maailma, Hea Tahtega tervendada ja parandada seda, soovides Valgust ja Armastust inimestele ja Emale, Päikesele ja Tähtedele ta ümber. Kallid kõigile, sest käed on Südame pikendus:)))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänan tagasiside eest!