Follow

teisipäev, 20. jaanuar 2009

Tulevikulillekeste lõhna on juba tunda...


Eile oli selle aasta ilusaim päev...

Eile jõudis minu teadvusesse, et olen siis veebruari kuust töötute nimekirjas:))))
Ma ei uskunudki, et see mulle nii palju rõõmu valmistab.
Võibolla on see mingit uut sorti kaitserefleks, võibolla lihtsalt hullus, kuid mul on siiralt hea meel selle üle.
Sest töö, mida tahan teha, on alles idanemas ja väiksed lilled vajavad hoidmist, kaitsmist ja hellitamist.
Oleksin selle kiirustamisega mitu eriti haruldast lille ohtu seadnud.
Mõistan alles nüüd, miks minu kodus toalilled hästi kasvanud ei ole. Mul ei ole ju nende jaoks kunagi aega. Hakkan alles nüüd tuttavaks saama kõigi nende jõulutähtede, luuderohtude ja asperaagustega, mis hüljatuna ja tolmustena mu kapi nurkadel konutavad.

Naljakas, kuidas head mõtted endast ikka ja jälle märku annavad. Sa tunned, et see idee on hea, see teeb head sulle, sinu kallitele ja kogu maailmale... ja siis maailm näitab sulle tänus, et see ongi hea mõte ja maailm on ka õnnelik sinu mõtte üle. Ta toob su ellu ingleid, kes igal sammul märku annavad, pead sama rada edasi minema ja siis lähed sa veel rõõmsamalt. Saad jõudu ja tahtmist ka siis kui võimatu tundub kogu sinu unistuste virrvarr.
Ja inglid tulevad sinuga kaasa, nende tee saab sinu omaks ja sinu tee saab nende omaks, kuniks kõik on endast kõik hea kõigile andnud ja igal on aeg oma teed jätkata.

Minu õhk on inglitest paks:))) ja seal on kerge hingata. Nüüd tean, et Tee, millest unistan, võib saada tõeliseks. Olgugi, et pean oma elu ümber mõtlema, mõned peatükid muutma ja mõned jätma teistele, pühendunumatele... Kuid kui Kutse on nii tugev, siis ei suuda sellele vastu panna ja kas tahangi.
See on minu tee, minu Unistus, minu Näitemäng, minu Looming.
Nüüd on aeg looma hakata ja "inimestele Rõõmu teha", nagu üks väike Ingel kunagi ütles:))))

On Tulevikulillede külvamise, idanemise ja tärkamise aeg :))))).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänan tagasiside eest!