Follow

pühapäev, 22. juuli 2012

Monoloog ja meditatsioon Kuule 19.07.2012

Armas Kuu!

Tänan Sind õpetuste ja manitsuste eest!
Tänan Sind unistuste ja unelmate eest!
Tänasest päevast alates:
ma ei muretse, vaid lähen Kuu taktis.
võtan Tänus ja Õnnistuses vastu selle, mis mu hingele armas.
seisan enese eest ja võitlen unistuste eest, kui see vajalikuks osutub.

Olen olnud isekas ja seepärast ei teadnud, mis on mu tõeline kutse.
Ei tea veelgi, kuid õpin tundma ja leian selle tõelise kutse eneses ja enese üle.
Olen valmis vastu võtma tõelise kutsumuse.
Mul on õnnistatud eneseteostus, mis täidab mu elu külluse ja rõõmuga.

Tulgu tõeline elu kutse ja toogu tuult tiibadesse.
Ma olen valmis!
Hoian käes küllusesarve, millest voolab mulle, mu perele ja kõigile teistelegi.
Olen Fortuuna - õnnehaldjas, küllusejumalanna.
Mu leib toidab mind ja on alati värske.

AU LOOJALE!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänan tagasiside eest!