Follow

neljapäev, 9. aprill 2009

Helen Exley´ lt

Ära kõnni mu ees,
Ma ei pruugi järele tulla.
Ära kõnni mu taga,
Ma ei pruugi ees astuda.
Kõnni mu kõrval
ja ole lihtsalt mu sõber.

Albert Camus

Tõeline sõprus algab mõnusast vaikusest kahe inimese vahel.

DAVE DYSON GENTRY

... kui inimestes on valgus, siis kiirgab see neist välja.
Nii õpime me koos pimedas kõndides üksteist tundma,
ilma et tarvitseks käega igaühe nägu puudutada,
või üksteise südameisse tungida.

ALBERT SCHWEITZER



Ma ei armasta sind mitte üksnes seepärast, kes sa oled,
vaid seepärast, kes mina sinu seltsis olen.

Ma ei armasta sind mitte üksnes seepärast, kuhu sa oled jõudnud,
vaid ka seepärast, kuhu mina sinuga jõudnud olen.

Ma armastan sind seepärast,

et sa oled teinud rohkem kui mistahes õpetus,

et mind paremaks muuta,
ja sa oled teinud rohkem kui mistahes saatus,
et mind õnnelikuks muuta.

Sa oled teinud seda ainsagi puudutuseta,
ainsagi sõnata, ainsagi viipeta.

Sa oled teinud seda, olles sina ise.
Võib-olla sõbraks olemine just seda tähendabki.

TUNDMATU AUTOR




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänan tagasiside eest!