Follow

esmaspäev, 27. aprill 2009

KARMAST - KANALDATUD LÄBI KARMAVALITSEJA INGEL AMONDESE, BORTO JA JEESUSE .

Lugesin mõni aeg tagasi raamatut - Valgustranformatsioon, millest pidevalt soovitati
ühendust võtta oma karmavalitsejaga ja end karmast puhastada .
Mul tekkis huvi selle karmavalitseja kohta, et kes ta on ja milline, uurisin siis
kõigepealt infot selle kohta ingel Bortolt.

Küsisin temalt nii : Kallis Borto , olen valmis kuulama Sinu sõnumit karmavalitsejast
ja kuidas on võimalik end puhastada tema kaudu kõigest, mis seotud karmaga hingel ?
(Lisan siia omaltpoolt - olen näinud 2 inimest ravides ,kuidas Jeesus
on kerinud mingit lõnga või niite ja öelnud nende puhul , et karma
sai otsa. Mõnede inimeste puhul näen neid niite osaliselt kehapinnal ,see
näitab , et karma tuleb pinnale ja aeg kus niidid peagi kehast lahti lähevad
ja siis keritakse nad kokku ja eemaldatakse. ) Natuke segane jutt, aga loodan et mõistetav.


BORTO VASTUS MULLE : Kulla Riinakene, püüan Sulle natuke enda poolt
rääkida karmavalitsejast.

Tema on eraldi, mitte kõigevõimsam Jumal, sest sellele inglile on antud just
selline ülesanne - tegeleda inimeste karmadega.
Kui Sa täpselt soovid teada, kuidas karmasüsteem käib, siis võin sulle natuke
seletada.

KARMA kui selline on nime saanud OMA ELUST MAHAJÄETUD
JÄLJE TEKKIMISEST.

Kui inimene on jätnud endast positiivse jäljeja elanud oma elukäigu
nii , et seeläbi kellegile halba pole teinud,
ka mitte vaimsetest seadustest üle astunud, siis temale halba
jälge ei jää.
Kuid siis , kui inimene on elanud nii, et kõik mis teda ümbritsenud,
on tema jaoks vastuoluline, ta ise on elanud vastuolus
eluseadustega vastavuses. Vähe on neid , kellel ültse mingit
karmavõlga pole, neid on vaid käputäis kogu maailma peal.

Siiski on võimalus neist vabaneda, kuid seda pole igaühele ette nähtud,
sest Jumal on siiski otsustaja , kellele selline luba karmavalitseja poolt
antakse.
(Borto ütleb mulle - kui soovid , et õpetaksin sind, kuidas Sina võiksid oma
karmavõlast vabaneda, siis eelkõige pead rääkima Jeesusega, et tema
annaks Sulle ühendust karmavalitsejaga. ) Seda järgmisena tegingi.

KÜSISIN JEESUSELT - KES ON KARMAVALITSEJA ?

VASTUS MULLE : Kulla Riinakene - räägin Sinuga karmavalitsejast,
Sinu vend Jeesus.

Kuula , kui ütlen Sulle et kutsun teda siia Sinu juurde ja
saad temaga ise rääkida, Sa ei pea teda kartma, Sulle
pole temast ohtu, olen Sinu kõrval samuti.
Tahan Sulle öelda seda, et tema karmavalitseja , kui saab loa
Isalt selleks, et karmasidemed hingelt vabastada kõige suhtes,
siis temal on õigus seda teha, kuid ka mina saan selle vabaduse anda.

Nii, nüüd on aeg, kus ma kutsun ta Sinu juurde, Sa tunned tema
kohalolekut ja võid küsida ise , mida soovid ka enda kohta.
Püüa näha milline ta on ja küsi tema nime- võta ta vastu.

( Näen teda rohelises rüüs, mis kalliskividega kaunistatud,
ka juukseid näen rohelised ja pikad . Hääl on madal ja natuke range ).

Ma olen Sinu juures olemas Riinakene ja kuulan mida Sa tahad minult
küsida.
( Küsisin ,kas minu karmat on võimalik lõpetada ).
Kuulan Su küsimust Riinakene, seda on võimalik, aga lõpliku otsuse langetab
selleks ise Jumal, tema vaatab kõik üle ja annab otsuse, mina saan selle
korda saata . Omapead ei tohi meist keegi otsuseid langetada,
ilma Isalt nõu küsimatta, nii ka Sa ise ju temaga suhtled.

Minu nimi on AMONDES , võid mind nii kutsudagi.

KÜSISIN - KAS INVALIIDINA SÜNDINUD LAPSED ( LIIKUMISPUUDEGA )
KANNATAVAD SAMUTI KARMAVÕLA ALL ?

Ma ütlen Sulle niipalju , kui praegu teadma pead sellest ja mitte rohkem.

Invaliidina sündinud lapsed on karmavõla kandjad.
Peamiselt need , kes eelmises elus teisele liiga teinud just tahtlikult
tapnud ja pole saanud oma karistust eelmises elus ära kanda.
Nende vabadus siin elus on piiratud.
Ka need inimesed , kes eelmistes eludes on teisi inimesi terroriseerinud
ja valitsenud nende üle läbi kurjuse, kasutanud neid pidevalt
enda jaoks ära, ka nemad on piiratud vabadusega.
Peamiselt just sellised , kes eelmistes eludes teise elusid piiranud,
saavad seda selles elus ise tunda, kuigi nad seda ise teadlikult ei tea.

Need , kes surevad lapsena, nendel on väike aeg ette nähtud
siin maal elada, vaid selleks , et tunnetada inimkehas olemist.
Neile tuleb uus ülesanne ja valmistub hing uuele etapile minekuks
või uuele ringile.
Ka mõned lapsed sünnivad lühiajaliselt selleks, et vanemad seda
õppetundi peavad läbima.

KARMASEADUSE REEGEL ON : ÄRA TEE TEISELE SEDA, MIDA SA EI TAHA
ET SULLE TEHAKSE.

Paljud inimesed alustavad oma sellel elu vigasid kandma juba poolel
eluteel, kui juhtub , et on teistele palju kurja teinud.
Ka pole õige sekkuda teise ellu, otsustada nende eest või
teisi maha laita, seeläbi TEKIB TEISEL HIRM ISE OTSUSTADA OMA ELU.
Kõik vale tuleb endale tagasi, just niikaua kui inimene on aru saanud,
mida ja kuipalju valesti tegi.

Nüüd ma ütlen palve kõikkide jaoks, kes tunnevad et on piisavalt kannatanud
oma karmat kandes ja asjadest aru saanud ning leiab , et on soov oma
karmavõlast vabaneda. Seda otsustab siiski ainult Isa ise ja
ka Jeesuse läbi saab sellest vabaks.

PALVE KARMAST VABASTAMISEKS :

Mina .......( nimi ) pöördun kallis Isa Sinu poole,
et anda endast märku ja paluda Sinult vabadust kõikkidest karmadest,
mis minul hetke on.
Olen aru saanud elu põhimõttest ja seadustest, tean kuidas
on õige elada ja püüan Sinu seadusi jälgida.
Kallis Isa Jehoova, kui Sa leiad , et olen Sinu silmis vääriline
ja arvad, et suudan elada ülejäänud elu kellegile
halba tegematta, siis palun vabasta mind kõikkidest
karmasidemetest, mis hetkel minu küljes on.
Sündigu Sinu tahtmine, nii nagu õige on. Aamen.

Karmaingel Amondes.


Loodan , et keegi saab siit abi , kuid enne palvet lugedes mõelge
hästi , kas suudate ka oma lubadust täita.

Kanaldanud ja saatnud mulle edastamiseks Reiki
(edastatud muutmata kujul)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänan tagasiside eest!